نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

کمیته انضباطی سپاهان را نقره داغ کرد| محرومان مورایس!

  • کد خبر: ۱۵۳۴۵۱
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کمیته انضباطی سپاهان را نقره داغ کرد| محرومان مورایس!
کمیته انضباطی دو بازیکن سپاهان را به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس محروم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی پیش کمیته انضباطی رأی بازی پرسپولیس و سپاهان که روز سوم اسفند ماه در جام حذفی برگزار شد را اعلام کرد.

با توجه به حکم صادره، سنگین‌ترین حکم در نظر گرفته شده برای دو بازیکن سپاهان است. طبق آنچه در این رأی آمده است: محمد کریمی و یاسین سلمانی، بازیکنان تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه هر کدام دو جلسه محرومیت از همراهی تیم که یک جلسه آن به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد و هر کدام ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
یاسین سلمانی ملی‌پوش سپاهان و کاپیتان سابق تیم امید یک جلسه محروم شد
با این اوصاف کریمی و سلمانی به طور قطع یک بازی از همراهی سپاهان محروم خواهند بود و همچنین در صورت تخلف انضباطی دیگر، یک جلسه تعلیقی آن‌ها نیز فعال خواهد شد. این دو بازیکن همچنین در مجموع باید ۴۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی نیز پرداخت کنند.

محمد کریمی ملی‌پوش سابق و یکی از کاپیتان‌های سپاهان نیز با حکم کمیته انضباطی محروم شده است.
اما سومین بازیکنی از سپاهان که با جریمه کمیته انضباطی مواجه شده، فرشاد احمد‌زاده است. در این حکم آمده: فرشاد احمدزاده، بازیکن تیم سپاهان به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اما در این بین کمیته انضباطی، با بررسی شرایط مختلف، رأی به برائت مدافع سپاهان داده است. طبق این رأی: در خصوص تخلف انتسابی محمد دانشگر مبنی بر رفتار غیر ورزشی نیز با توجه به دفاعیات موجه و مؤثر باشگاه سپاهان و عدم احراز تخلف حکم بر برائت وی صادر می‌شود.

دیگر جرایم در نظر گرفته شده از سوی کمیته انضباطی، مربوط به دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس است که به شرح زیر آمده: باشگاه پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیاء و یک مورد مواد محترقه به زمین مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه سپاهان به دلیل سوءرفتار تیمی (ناشی از اخذ ۶ اخطار) و پرتاب اشیاء و چندین مورد مواد محترقه از سوی تماشاگران منتسب و ورود دو نفر از آن‌ها به زمین مسابقه به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->